Rowenta Air Force Flex 560 steelstofzuiger RH9471 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Air Force Flex 560 steelstofzuiger RH9471 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Cees Hoevenaars 15-09-2021

Van enthousiast naar teleurgesteld

We hebben nu onze tweede Rowenta. Tweede inmiddels jaartje ouder. En jawel hoor, we maken nu exact hetzelfde mee als de eerste. De borstel draait niet of slecht in combinatie dat lampje aan uit gaat. Voet schoongemaakt en overtollig vuil/haren verwijderd. Maar dat werkt dan maar kortstondig. Dat was de reden dat we de nieuwe hadden aangeschaft, maar begin spijt te krijgen. Momenteel moeten we de steel tijdens het zuigen steeds van stand veranderen om borstel weer even actief te maken. Rowenta reageer hier eens op??

Gr. Cees

Pluspunten

• Praktisch
  • Voldoende zuigkracht
  • Geen sta in de weg. Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Duur vd accu
  • Borstel probleem. Valt te vaak en te snel uit

IRD 30-12-2020

Prima zuigkracht en accuduur

Gekocht ter vervanging van een goedkopere draadloze stofzuiger. Deze Rowenta is kwalitatief veel beter, maar natuurlijk ook een stuk duurder (alhoewel: in de aanbieding gekocht voor 249 euro, en dan nog 100 euro cashback - dus eigenlijk een koopje!).
Zuigt zonder problemen de hele benedenverdieping (+/-80m2) op 1 acculading: diverse kleden (wel turbo nodig). Huishouden met 3 kinderen en 2 poezen, dus kan echt wel veel troep opleveren.
Verrast door de zuigkracht, en met de grote borstelkop zijn de kleden ook goed kruimel- en haarvrij te krijgen (bijna net zo goed als met een grote, traditionele stofzuiger). Knikfunctie is handig om onder de banken en kasten te komen.
Paar (kleine) nadelen: door alle opties (overal knoppen), schiet hij nog wel eens in knikstand als dat niet de bedoeling is. De mechanische borstelkop is nodig om alles (vooral de kleden) goed schoon te krijgen, maar je moet wel regelmatig (na elke grote zuigbeurt) de borstel verwijderen om de haren eruit te halen (dit gaat echter redelijk makkelijk). Het stofopvangbakje en filter kunnen goed schoongemaakt worden, maar wel buiten uitkloppen.
De stofzuiger is niet al te licht, en dat merk je na een lange zuigbeurt wel. Maar alsnog een stuk lichter en fijner in het gebruik, dan de traditionele grote stofzuiger.
Wat ons betreft een echte aanrader!

Pluspunten

• zuigkracht (met turbo)
  • accuduur (zonder turbo)
  • knikbuis om onder bank/kast te zuigen

Minpunten

• borstelkop regelmatig schoonmaken

Horn 15-02-2020

Top stofzuiger, voor alles te gebruiken.

Eindelijk een stofzuiger die je zo even pakt en echt veel toepasbare stofzuiger voor in het huis.
Zijn zuigkracht is prima , en mocht je toch even denken dat meer nodig hebt zet je even op Turbo stand.
Door de modulaire stukken kan de stofzuiger in een klik aangepast worden en ook te gebruiken is als kruimeldief of verlenging bij moeilijk bereikbare plekken in de hoek.
Ook de knik arm vindt ik een geweldige optie, zonder al te veel bukken kom je onder de tafel of stoelen of bank
De tijd van 35 min is voor mij prima anders zou de stofzuiger ook zwaarder worden en nu is hij prima te hanteren.
Het stofopvang deel te legen gaat daarin iets minder prettig, het filter zit al snel vol stof en moet ook schoongemaakt worden dat doe natuurlijk niet binnen maar boven een kliko.
Uitkloppen is dan ook het makkelijkste dan komt er veel stof vrij.
In ieder geval ik ben er blij mee een geweldige stofzuiger , ik gebruik mijn oudere moderne M stofzuiger nauwelijks meer die toch zwaarder is en meer moet trekken en aan moet sluiten op 220v.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Modulair opbouw, en knik arm
  • Stil
  • Voldoende zuig kracht in 2 standen
  • Led verlichting in de voet

Minpunten

• Prijzig in aanschaf
  • Bij filter schoonmaken, veel stof